22 augustus 2007

Herschaalde_kopie_van_IMG_5481


De deur

Ik heb geweend en gemeend het zonder hulp
Te kunnen stellen maar wat als de sterren
Daar helderder branden wat als hij het kan?

Wat als al zijn geur vernietigd wordt door Franse regen?
Zal ik blijven wachten aan de deur waaraan hij
Vingervlug mijn weelde doorzocht, mij naar het bed
Wrong, bij mij binnendrong met stramme stoten?

Ik kan niet wachten op doornen
Ik kan niet vliegen voor ik loop
Ik kan de koorts van groots genot niet in mij torsen
Tot hij komt -want de winter staat voor de deur
Waarvoor hij ooit zei: je huilt zo mooi
Ik laat je nooit alleen.

Breek af die deur
Geen mens mag er doorheen.


© Molady (tekst en foto)

Tweewoonst telt vanaf vandaag honderd kruisbestuivingen!

1 opmerking:

Anoniem zei

hey rare snuiters!!ik was geen binnestuiter !!!
maar gewoon op zoek naar een huisje voor mij en mn ma en toch heel te vree....
Kom ik hier op jullie gebabbel en prentjes , jullie zijn vast heel rare ventjes!!
Ben gewoon op zoek omdat ik het niet wil laten om mn moeder ergens achter te gaan laten ....
Daar is ze me veel te kostbaar voor en zo uniek! ik mag er niet aan denken te weten dat hij gaat komen....
dat ik nog enkel van haar kan dromen...
Waar is er ergens een tweewoonst vrij ????
DENK DAN AUB AAN MIJ !!!!
mieke4kids@hotmail.com