02 september 2006




Stress.

Het gras blijft groen
op de grond,
terwijl het in mijn mond
de kleur van honger krijgt.
Gebeten op mijn eten
zie ik blinkende schuiten
die lachend en kijvend
de wolken mijdend
slalom door het water drijven.
Als mijn maag omdraait
gevaarlijk begint te kruipen
en duwend stuwend
staat te schuiven,
is het water weer helder plat.

De lucht blijft blauw
in de lucht.


Tweewoonst bestaat zes maanden en dat vieren we. Verwacht van ons echter geen eenmalig feestje: wij maken er een permanente afspraak van. Vanaf deze maand post Tweewoonst immers tweemaal per week! Op woensdag en zaterdag mag u telkens nieuw creatief voer verwachten.

Tilde heeft de eer de allereerste Tweewoonstpost op zaterdag op haar naam te mogen schrijven.

3 opmerkingen:

annelies zei

Erg origineel en creatief, Tilde. Je speelt leuk met de taal en met het beeld; tof dat je zo op zoek gaat naar je grenzen!

Chantal zei

Leuke bewerking van de foto!!!

Ja, ik ben er weer, er komen snel ook foto's van me hoor....

Tamara zei

Ik blijf dit een hele "rare" creatie vinden - maar dan raar in de allerbeste zin van het woord: anders, creatief, en dan ook nog erg grappig! Petje af, Tilde!